Translate

неделя, 2 декември 2012 г.

СВОБОДНА


снимка: Nya
В миг прекрасен,
толкова дълго чакан
щастието е в мен,
а любовта в плен
на мисли, чувства и емоции.
Страх от сблъсък на енергии
като вълни
преливащи една в друга
вливащи се в сърцето,
с нежност се прокрадват в него.
Завладяват го
и изпълват с наслада
като слънце
след пороен дъжд
аз сияя,
усмихвам се и зная,
че дъгата нарисувана в Мен
е като мост
между Теб и Мен.
Сляли две души аз и ти
Оставаме така, заедно във вечността
дарила ни с крила
се пренасяме върху скала.
Високо в планината.
Вдишвам въздух чист,
А срещу мен смърч красив
величествен, божествен.
Погалвам с поглед мек
разтварям длани и сърце
любовта отнася ме към Теб.
Летя, летя, летя
Божествена гора, мирис на трева
наслада за моите сетива
изпълниха с любов
еднообразния ми живот.
Благодаря и тихо кацам
до мъжа прекрасен,
целувам го, погалвам нежно с устни
и оставам там до него
с усмихнато лице
и влюбено сърце.

Няма коментари:

Публикуване на коментар