Translate

събота, 12 октомври 2013 г.

22:22

Здравейте, мои прекрасни приятели!
За първи път си позволявам да пиша текст към мой стих, защото те са достатъчно красиви, за да ги съпътства и нещо от мен. Но тук историята беше много интересна. Снощи, докато вървях към нас и приключвах разговор по телефона, погледнах към часовника, беше 22.22ч. И тогава просто започнах да пиша, нещо, което ми идваше като готови думи. Нямах химикал, прекалено бързо изхвърчах от нас след смяната на чантите и съответно е останал у дома. Записвах на телефона. И понеже вървях, а беше много тихо при най-малък шум се улавях, че съм в състояние на медитация, не бях тук и през цялото време усещах някого близо до себе си. Дори в ресторанта постоянно се обръщах, мислех, че някой ми стой зад гърба, но не беше поне от този свят. Та така се появиха тези думи. Не разбирам за сега голяма част от написаното, но знам,че е важно и за това го споделям. За някой то е важно, дано стигне до него! Който и да си, прегръщам те!








Вълшебно число
пред теб се разкрива
и друг свят ти се открива.
Усети кога
духа вътре в теб проговаря
и носи за теб нова отвара.
Почувствай кога елексира
за теб ще бъде поднесен с букет.
Нека всички тела се синхронизират
на една вълна
нека нежността пренесе се на върха
към твоя личен свят,
на който съм и аз
и остави те в плен
да бъдеш поне за ден
защитен от теб и твоите слова.
Мисли преди да посегнеш
към онова, което диктува ти сърцето.
Дали наистина е зов на сърчицето
на твоето истинско съкровено аз.
Обичай го както аз

Няма коментари:

Публикуване на коментар