Translate

неделя, 8 декември 2013 г.

ОБЕЩАВАМ

Сгънати в плик мечти
завещани с картичка надежди
събрани от моя труд пари
отложени във времето
забравени от мен самата.

Обещавам си,
когато се събудя с теб
да съм друга
да бъда аз
да не ме вълнува колко е часа
къде съм, закъснявам ли, а ако - не ще успея ли на време.
Обещавам си, когато се събудя
да съм независима от времето
може би има един часовник,
който ще поглеждам,
който ще запазя
той ще си остане в сърцето.
И когато се събудя
ще отворя очите си
и ще погледна
навън към любимата си земя,
ще я погаля със сърце
ще се насладя на чистотата
на ангелски гласчета
малки грейнали сърнета
бягащи катерички
весели играещи деца
с лъчите светлина
нежни перлени цветя,
излъчващи дъх на пролетта.
Обещавам си, когато се събудя
да тичам боса до полуда
да се къпя в росата
и тревата
да се търкалям по земята.
Обещавам, когато се събудя
и огледам се в теб
да бъда пак на пет!

Няма коментари:

Публикуване на коментар