Translate

неделя, 23 март 2014 г.

Дете от светлина

Синя пречистваща вълна,
сливаме с Майката Земя
Виждам я с окото
стигам до ядрото
синтеза от Енергия
изгаря
цялата сияя
става в миг едно
неземно, чуждо същество
кристално синьо,
виолетово,
тюркоазено, сливат ми се в кръг.
Енергията преминава през цялата ми гръд
усещам как
поемам всичко нужно,
изхвърлям всичко чуждо
събирам енергиите на света
в танц на любовта.
Отварям гърлената чакра,
споделям сиянието на душата.
Златен наелектризиран кръг
събира ни в едно
цялото ни същество сега се слива
поемам през един екран (два правоъгълника в миг се сливат)
към планински храм,
високо в планината сива,
обсипан връх със сняг
слънце много ярко
силно златно блестящо
много бяло-златни същества
каква неземна тишина,
посрещат ме с прегръдка,
слънцето сияе силно, топли обилно.
И пак екранът пред мен
излъчва любовта в мен,
усещам, чувам пулса на сърцето
мека галеща вълна,
излъчват тези същества.
Питам ги какъв е следващият транс.
Разкриват прекрасно златно същество
силна светлина дарява ме с крила
политам.
Ядро червено в пирамида,
превръща се в книга,
засиява цялата земя
с красива бяло-златна светлина.
Единство и хармония царят
синя ярка светлина
напътства ме сега,
вижда се един водач,
носител на мира
който с фуния спуска лъча.
Море от будни хора
изплуват над тъмнината.
Тя пропада в урва
сега виждам само тишина
и хиляди малки деца
красиви същества от светлина.
Изгря красива дъга над света.
Екранът срещу мен вече е бял.
Спокойно Е!

Няма коментари:

Публикуване на коментар