Translate

неделя, 15 юни 2014 г.

Свързване с Духа

Почивам си у дома неделному, и понеже само в неделя мога да се насладя на тишина съм отворила врати, прозорци, и си слушам музичка пред компютъра. Навън задухва някакъв вятър идващ от изток, североизток и ме лъхва много силна миризма на рози, много силно стига до мен, което преди не съм усещала и толкова свежо ми подейства, че си изнесох слушалките, кафето, книгите, тефтера, за да се насладя от близо на ароматерапията подарена ми в почивния ден. Та тази малка роза ми подариха едни доставчици от Павликени, тя е разположена в дъното на балкона, идвайки към мен вятъра я премесва с аромата на индрише и ягоди, преди масичката ми и вече стигайки до мен се смесва с розмарин, петунии и лавандула, стоящи от двете страни на носа ми. В такава медитация ме понесе всичко това, че честно ви казвам за 4-5 минути бях в облаците, така се завихри кундалини и така се отворих нагоре към "звездата на душата" (осма чакра), че попаднах е една слънчева земя. Бях просто в друг свят. И всичко това от 30-на саксии в центъра на града.

Облаци и снежни върхове описват нашите умове чрез нашата лява половина на мозъка. Когато, обаче свържеш се с Духа, погледнеш инспириран през дясната си половина...., тогава Господи, сливам се със себе си. Виждам Кундалини  Енергията да протича, тръгваща отдолу, преплитаща се по цялото ми тяло, когато излиза над главата като вулкан от слънчева светлина. Точно като преди изгрев слънце - червено, преобладаващо в оранжево към жълто.  Еуфория, обхванала цялата земя, аз се губя, сякаш съм там в небето, летя сред тази топлеща сърцето светлина. И докато се наслаждавам виждам момиче, което затваря тази картина със стъклена стена, докосва я с ръце и се покланя. То стои сякаш пред огромен аквариум и наблюдава, това, което разказвам ти с очи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар