Translate

събота, 7 юни 2014 г.

Мили приятели, читатели, днес се случва нещо ново с мен, в мен.
Ако до сега стиховете потичаха като думи, записани след медитация, то вече ми се появява готовия текст, с началната строфа и изчезва. Имам определено действие преди това, картина, след което виждам бял лист с текста, и това трае секунда две и изчезва. Тогава една вътрешна сила много силно ме кара, където и да съм, каквото да правя да спра и да довърша видяното....просто да материализирам видените стихове на хартия....В пъти по-вълнуващо е, в пъти по-осъзнато, в пъти по-неизвестно, в пъти по-споделено и извадено дълбоко от моето сърце!!!! Ако сме на една вълна, четете с удоволствие, ако не сме ще се радвам да се наслаждаваме заедно на емоцията....даряваща всеки стих тук! Благодаря, че Ви има!
В Любов, момичето от ангелска земя :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар