Translate

сряда, 13 май 2015 г.

Любов в юмрук

Искам в парфюм да затворя аромата на морето.
Искам да вдишвам с кожата си небето.
Искам с аромат да докосвам детето,
което в мен расте.
Искам с очи да посочвам пътя му към мен в зори.
Искам да бъда твой приятел
мили мой
и искам да мога да ти позволя
да си в мен сега.
Където и да си,
аз те моля,
бъди скала,
която слънцето огрява всяка утрин
и на която посрещам го с усмивка,
облегната на теб.
Мекотата от моята постъпка и твърдостта на твоята воля
да ни събере
се материализира от сърце в светове, които се докосват.
Знание или вяра, че да сме един до друг е необходимо?
Само ако знаех, бих тръгнала към теб сега.
Но оставам тук и те чакам, защото силата на любовта
ще те доведе сама при мен.
Ангелска скала от пух и слънчево дете в юмрук.
Любовта в посланието ми към теб.
Готов ли си, прочети го, достигни го!

Няма коментари:

Публикуване на коментар