Translate

четвъртък, 4 юни 2015 г.

Пътешествие със сърце

Балансирам утрото със тяло,
когато заставам гола пред огледало
от синьо море
и разрухата, която витае не само във въздуха,
но и в много дела
на хората по света
сякаш ми се случва встрани като филм,
на забързан каданс
ситуациите прелитат
пред мен, зад мен, около мен,
а аз съм центрирана в своето тяло
и излъчвам безрезервна доброта,
а абсолютно всичко,
което около мен отлита
се връща точно там,
където всемира определи,
за най-подходящо сега.
Тук се заземява единствено любовта,
чиста, каквато идва от Източника чрез нас
безусловна като розов кварц,
който неутрализира всяка енергия,
несинхронизираща с любовта.
Отново изправям глава към гористата местност над плажа
за да видя невидимата вълна на любовта,
тази прозрачна аура,
която лекува растенията
и обрисува невидима пелена,
Божествено красива паралелна земя
сега ни докосва.
Разбираш ли - със секунди към нея се движим
на групи; един по един;
в зависимост от фазата, до която нашата роля
се е развила, за да успеем да преценим какво да запазим
от миналия си свят,
защото е ясно, че няма как да се запазиш отново същия
след този скок в новия свят.
Разделяш се с всичко, което те ограничава и стопира
по някакъв начин.
Даваш си сметка, че не ти е нужно нищо,
от това, което те дърпа назад
и продължаваш
Независимо дали ще са спомени от минали дни,
непреживяни ситуации с хора 
и задържани дълго в сърцето
или просто мечти,
които в момента е безпредметно да осъществиш.
С каквото и от това да се разделиш ще олекнеш,
ще почувстваш, че новото те очаква
и му е нужно място не само в Душата,
но и в това физическо тяло,
в което Духът ти в момента живее.
И така отпусни се,
нека пътешествието ти започне сега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар