Translate

петък, 18 април 2014 г.

При мен

Специален ден,
разкри се пред мен,
специален, споделен.
Още преди година обещах
да не ме е страх,
да имам воля и да устоя
на копнежа и тъмните времена,
появили се в мен
със сила на мисълта
да прогоня пороя
да издухам тъгата,
да наблегна на пустотата,
да почувствам самотата в мен,
за да осъзная коя е личността
стаила се в мен,
каква промяна е закодирала в мен,
какво съм обещала,
наистина ли го желая
или е време за промяна,
време да се свържа с духа,
време да създам място в дома и за себе си
Божествена фея от кристална светлина
с множество лица,
усмихващи пороя,
където и да е.
О, приятелко, ела
каня те сега в дома.
Настани се най-официално
бъди най-гениално въплътен
във формата с Духа.

Прочети също и Мъгла, защото този стих е завършех на Мъгла, написана януари 2013 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар