Translate

неделя, 2 декември 2012 г.

ТАКЪВ ЛИ СИ?


Когато думите мълчат
и изпълваш се с ненавист всеки път
щом погледнеш ме помни.
Всички сме едно
като огледало, в което се оглеждаме
и което отразява те,
такъв, какъвто си сега
твоят образ на шега
изплува на повърхността.
Огледай се и виж
стаил гняв и болка,
ти не си такъв!
Прекрасно мое създание
родено в любов, мир и сияние .
Спомни си моето послание,
потърси ме в светлината
и нека тя разбули мрака,
така добре стаен в теб.
Разтвори ръце и длани,
отпусни се и ела,
защото аз никога не съм сама,
и докато ме има,
любовта ще е за теб
прекрасен миг, усещане,
че ти си тук,
облян в очарование,
в очакване да приеме любовта
и да се слее с вечността,
 където всичко е толкова прекрасно,
може би дори вълнуващо и страстно.
Идвам в отговор на твоето очакване,
спомнил си за своето призвание,
в очакване на утрешното аз
заспивам в екстаз
и знам, че ти си там, където съм и аз.
И всичко пак е свежо, истинско, щастливо,
зелено и небесно.
Благодаря, че подаде ми ръка
и припомни ми света,
облян от красота
на изначалното ми аз.
И спаси ме, окован бях
от страха, гнева, прости ми,
че заспах,
унесен в ежедневен бяг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар