Translate

неделя, 2 декември 2012 г.

ПОЛЕТ


Като птицата в гората пуста аз отлитам
отпускам се и политам
в небесата се издигам
и съзирам пейзаж
красив и див.
Безброй дървета,
с цъфнали листчета
уханен аромат
се носи над света, засмуквам го
и очертавам кръг с криле.
Кръг след кръг
та докато не спре
да бие влюбеното ми сърце.
Влюбено в света прекрасен, малко тясен
за душата ми в любов обляна.
Затуй надскачам го и май
се озовах в един безкрай.
Музика красива,
слънчеви поля
чиста вода
непокътната земя
тайнствени лица
обляни в светлина струпват се край мен.
Протягат ми ръце.
Зоват ме,
разкриват гледка като в рай.
Пътят е един пред мен
Богато обграден от зеленина
и дъга от светлина
пропускаща се през листата
галещи душата.
Божествено красиво е,
толкова спокойно.
Дори и там в далечината
улавям светлината
не бързам, за да видя края.
Харесва ми това усещане пълно с любов,
извираща от мен.
Като непресъхващ кладенец е моята душа.
А любовта готова съм да споделя с всеки,
докоснал се до мен
и дори, когато стигна края
и тунела от зеленина
премине в безкрайни поля
огряващи се от слънчеви лъчи ще зная,
че пътуването беше интересно,
изпълни ме с наслада и научи ме да обичам всичко,
но преди всичко себе си.
Отпускам се в полята
и с усмивка замечтана
в небесата ще те видя
и прегърна моя истинска любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар