Translate

неделя, 2 декември 2012 г.

Ти и Аз


Те са двама
двама души сляли сърцата си в едно,
а твоето е там само.
Така само.
Толкова само.
Колкото е на птицата в нощта.
Но трепва нещо в теб
случаен повик на човек,
уловил шепота на сърцето ти.
Докоснат и облян от Любовта
се изпълва с доброта,
сърдечност, празнота.
Къде си?
Защо се бавиш?
Знаеш ли колко силни са молитвите ми?
Знаеш ли колко красива е усмивката ми?
Колко дълбока е любовта ми,
Колко е истинска мечтата ми,
че ти си тук
 с мен, до мен, в мен
ние сме едно,
ние сме любов,
ние сме живот,
ние сме стихия, която
помита всичко със себе си
и събира в шепи, за да посее щастието,
любовта, веселието,
шума от детски смях е с нас.
Влюбени и красиви са миговете в нас.
Да, ние я излъчваме,
акумулираме,
синтезираме,
предаваме.
Любовта:
вечна,
красива,
истинска.
И пак сърцето ми рисува
водопад насред прекрасен град
с много зеленина, роса и цвят.
Цвят след цвят
редуват се като дъга
падашите капки от вода,
пречупени през слънчевия лъч
падат шумни като детска глъч
и носят спокойствие неземно,
каквото в рая е известно.
И пак аз и ти сме там сами.
И пак влюбени сме ние,
любовта предаваме си между нас,
изпаднали в екстаз,
отдадени на нас
на нас
и пак на нас.
Защото влюбени сме ти и аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар