Translate

неделя, 2 декември 2012 г.

ОТ ВАНЯ


Спи мое дете,
спи в прегръдка нежна
до море,
чуй вълните
как разбиват се
в мечтите.
Отпусни глава
поспи
аз съм тук,
ще остана и в съня ти
ще те галя по косите
кестеняви, толкова прекрасни.
Спомням си те като малка,
беше тиха, скромна,
малко гръмогласна,
чедо кога порасна?
Някак не разбрах,
може би живота ми бе отнет
и не видях,
аз не успях,
а бях до теб,
с теб.
Обичах те!
Моето дете
поспи
сънувай,
аз съм тук, ще те погаля
и всичко ще се промени.
Обичам те ще кажа
и пак ще те погаля.
Всичко ще се нареди.
Ти поспи
не го мисли.
Почивай си и знай аз съм там някъде с теб
и виждам
щастлива си сега
изгряла е твоята звезда и силно грей,
но залеза ще е студен.
Поддържай огъня, пламъчето в сърцето
нека винаги гори
и от очите ти искри
с любов.
Те бяха слънчеви и топли
помня ги като маслинки
черни и големи
пронизваха като с меч,
когато погледа ти бе зловещ
помня те и знам
инат бе голям
превърна го във воля,
упоритост, хъс
гордея се с теб – с твоя успех.
Прегръщам те и ти желая
снимка:Димка Ангелова
попътен вятър и наслада
от живота нов,
всичко ще е за добро
не го забравяй и помни
аз съм тук до теб,
мое пораснало дете
живей, бъди щастлива,
усмихната и дива
като мак сред житна нива
с крехка дръжка,
цвят червен, толкова голям,
колкото е любовта в мен.
Обичам те и те целувам
отпусни глава,
още малко ти поспи.
Очакват те емоции безкрай
посрещни ги с нови сили
радвай се
нали ги пожела
твои са сега.
„Щастлива съм” ще кажеш на гроба мой,
ще погледнеш встрани и ще тръгнеш
по пътя
към живота свой.
Обичам те, радвам се, че си щастлива!

Няма коментари:

Публикуване на коментар