Translate

неделя, 2 декември 2012 г.

ВСЕЛЕНА


Красиво е, когато ти се любиш с мен,
красиво е, когато си сгушен в мен
красиво е дори, когато
отдадени сме на покоя
без да има утре
само аз и ти
дали ще го изпитам някога отново
чувството красиво на влюбените ни души
сам си ти, нали?
Дори и с нея
не те напуска мисълта,
че можеше да не е това, което е.
Че можеше да сме щастливи,
само да се бяхме запознали при други обстоятелства,
в друго време,
какво ли щеше да се случи?
мислиш си, докато я любиш
и изпитваш тъга по отминалите времена
по пропуснатите мигове
на тишина в нощта,
когато спях сама
и се будех в страх
кога ще свърши всичко
и ще съм отново у дома
до любимите цветя сама.
Не знаех, че обичал си ме ти,
че желаел си ме силно
от мига
подло е това,
сякаш съм била играчка
в твоите сетива.
Сега забавно ли ти е кажи?
Липсвам ти, нали?
Колко мислеше, че ще продължи
властта ти над мига?
Нима на времето си господар?
Защо повярва, че ще имаш кристалната ми сила
и ще я изпиеш като елексир, дарен ти от небето?
Научи ли, че искреността не сприятелява с лъжата?
Че играчът винаги е изигран,
че сърцето ми кристално
не приема измамния ти блян,
че отразява светлината,
когато е чиста, истинска
непокварена, неземна.
Ще го узнаеш някой ден.
Ще изплувам аз отново
в спомените ти, няма да те съдя
нито ще се радвам.
Това ще сториш ти!
Обичай се, бъди!




Няма коментари:

Публикуване на коментар