Translate

събота, 9 януари 2016 г.

Такава съм, каквато съм
и ако се променя ще бъда вече друга
различна Аз, която не е себе си,
а играе роля
на друг свой аспект от цялото
аспект, който, обаче не ми принадлежи,
не е моята истина за живота и нещата, които се случват сега
в моето тяло, инкарнирано, съдържащо в себе си част от тази Душа,
която да изявява тук и сега.
И като такава решавам да се развивам със своята уникална черта на личността,
която представлявам сега.
Физически образ, в който сме тяло - Душа в едно.
И това сливане и приемане
на личността и част от Душата, съживена искра на Духа
ме прави уникална, способна да следвам мисията си
в Земя, която е мой физически Дом,
но с информация от общия ни Духовен Дом.
И мога да ги вплета в едно само, ако съм такава, каквато съм.
Без външна промяна, на моето вътрешно постоянно тихо сърце.


Няма коментари:

Публикуване на коментар