Translate

сряда, 19 ноември 2014 г.

Срещам много хора по пътя си, с всички тях се чувствам комфортно, всеки от тях е различен от мен. Общуваме си, но усещам, че говоря на нещо в нищото. Срещам неразбиране, да кимат, че  ме разбират, но дълбоко в себе си знаят, че не могат да продължат разговора, който на мен ми е интересен сега и сменяме бързо темата.
В определени ситуации животът ми подарява среща със себеподобни. Те винаги знаят това, което искам да кажа. Не просто ме разбират, те ме окуражават, в ситуации, когато повечето мълчат. Но с тези хора пътищата ни бързо се разделят. Появяват се за месеци, а аз ги помня винаги.
Има хора, които срещам всеки ден и просто мълчим. Не откриваме подходящите думи, гоним се нагоре надолу като тонове на пиано.
Виждам в тях себе си преди, започвам да говоря, но отново виждам, че говоря единствено на себе си, монолог, който бързо ми омръзва и отново мълча.
Сега това състояние ме държи във връзка със същността ми постоянно. Спрях да говоря, шептя, пиша, приемам, прощавам, давам, получавам отговори.
Това съм Аз, истинска, неразбрана, екзотична, дива....


Няма коментари:

Публикуване на коментар