Translate

петък, 12 февруари 2016 г.

От известно време срещам затруднения с публикуването на моите творби... Ангелите ми казват да задържа информацията, която ми дават, не е готова да бъде разбрана. Аз не ги слушах, и те този път ми запазиха компютъра, обикновено до сега директно го скапват, за да ме спрат, този път просто интернета ми не е ок. Нали е 4G... пълна пародия. Искам да знаете, че любовта е във вас и както се фокусирате във външните вълнения на тялото, така може да се фокусирате и върху любовта течаща през вас. Ще постигнете изумителни неща. И ще живеете всеки миг в красота, онази Божествената, която е у Дома. И не оставям нищо в блога на случайността, просто временно трябва да спра да пиша, докато отново ми разрешат. Благодаря ви за търпението, обичам ви!
В любов, момичето от ангелска земя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар